One to one - markkinointi
Feurst, Ola
Ruotsin Markkinointiliiton vuoden 2000 Markkinointikirja. Tulevaisuuden markkinointikilpailu käydään asiakkaiden luottamuksesta ja pitkäaikaisista asiakassuhteista. Tuotemerkin tai brandin rakentaminen saattaa tulevaisuudessa muuttua sen ansaitsemiseksi. Feurst kirjoittaa markkinoinnista asiakaslähtöisesti ja korostaa näkökulmissaan pohjoismaisuutta. Menestyvä yritys toimii sillä periaatteella, että se mikä on asiakkaan tavoite, on myös yrityksen tavoite. Mm. uuden informaatioteknologian avulla luodaan kehittyvä suhde asiakkaan ja yrityksen välille, jolloin jokaisesta suhteesta tulee ainutlaatuinen ja asiakkaan tarpeita vastaava. Tuotteiden ja yritysten muistuttaessa yhä enemmän toisiaan voivat esim. yrityksen ympäristöpolitiikka ja etiikka nousta ratkaisevaan asemaan tehtäessä eroa kilpailijoihin. Ekonomia-sarja.
Kustantaja: WSOY
Sidosasu: Kovakantinen
ean: 9789510264676
Ilmestymisvuosi: 2001
Kirjastoluokka: 69.3
Tekijän muu tuotanto:
NOPEA TOIMITUS
Tuotteet toimitetaan yleensä muutamassa arkipäivässä. Lue tarkemmat tiedot tilausohjeista.
Saatavuus RB-kaupoista
Rosebud Sivullinen | 1 | |
Rosebud Citycenter | 0 | |
Rosebud Kaivopiha | 0 | |
Rosebud Tiedekulma | 0 | |
Rosebud Maria | 0 | |
Rosebud Kuopio | 0 | |
Keskusvarasto | 0 | |
Tilattavissa verkosta | ||
Hinnat ovat voimassa verkkokaupassa, myymälän hinta voi poiketa tässä näkyvästä. Saldoissa saattaa olla poikkeamia, tarkista saatavuus myymälästä. |