One to one - markkinointi

Feurst, Ola

Ruotsin Markkinointiliiton vuoden 2000 Markkinointikirja. Tulevaisuuden markkinointikilpailu käydään asiakkaiden luottamuksesta ja pitkäaikaisista asiakassuhteista. Tuotemerkin tai brandin rakentaminen saattaa tulevaisuudessa muuttua sen ansaitsemiseksi. Feurst kirjoittaa markkinoinnista asiakaslähtöisesti ja korostaa näkökulmissaan pohjoismaisuutta. Menestyvä yritys toimii sillä periaatteella, että se mikä on asiakkaan tavoite, on myös yrityksen tavoite. Mm. uuden informaatioteknologian avulla luodaan kehittyvä suhde asiakkaan ja yrityksen välille, jolloin jokaisesta suhteesta tulee ainutlaatuinen ja asiakkaan tarpeita vastaava. Tuotteiden ja yritysten muistuttaessa yhä enemmän toisiaan voivat esim. yrityksen ympäristöpolitiikka ja etiikka nousta ratkaisevaan asemaan tehtäessä eroa kilpailijoihin. Ekonomia-sarja.

Kustantaja: WSOY
Sidosasu: Kovakantinen
ean: 9789510264676
Ilmestymisvuosi: 2001
Kirjastoluokka: 69.3

Tekijän muu tuotanto:

NOPEA TOIMITUS

Tuotteet toimitetaan yleensä muutamassa arkipäivässä. Lue tarkemmat tiedot tilausohjeista.

Saatavuus RB-kaupoista

Rosebud Sivullinen1
Rosebud Citycenter0
Rosebud Kaivopiha0
Rosebud Tiedekulma0
Rosebud Maria0
Rosebud Kuopio0
Keskusvarasto 0
Tilattavissa verkosta
Hinnat ovat voimassa verkkokaupassa, myymälän hinta voi poiketa tässä näkyvästä. Saldoissa saattaa olla poikkeamia, tarkista saatavuus myymälästä.