Markkinoijan yhdeksän käskyä

Dahlén, Micael

- Kuinka tärkeää on olla johdonmukainen markkinointiviestinnässä?
- Onko välttämättä hyvä, että brandi on selkeästi asemoitu?
- Onko sittenkään riemun aihe, jos mainonnan muistaminen on 90 prosenttia?
- Kannattaako brandin uudelleenasemointi?

Kirjassa osoitetaan, että on kannattavampaa muuttaa ympäristöä brandin uudelleenasemoinnin sijaan. Brandi voi olla puhuttelevampi, jos se on irrationaalinen ja epäjohdonmukainen. Huonoimmin muistettu mainos voi olla kaikkein tehokkain. Lisäksi kerrotaan mm., kuinka luova mediavalinta voi vahvistaa sanomaa ja kuinka mainoksesta saadaan tehokkaampi käyttämällä mediakontekstia hyödyksi.

Kirjassa esitellään yhdeksän uutta käskyä markkinointiviestinnän parissa työskenteleville. Kirjailija kyseenalaistaa vanhat ajattelumallit ja houkuttelee lukijan ajattelemaan aivan uudella tavalla brandeista, mainonnasta ja mediasta. Kirjan kehotukset perustuvat uraauurtavaan markkinointiviestinnän tutkimukseen, joka haastaa kääntämään vallitsevan käytännön ja logiikan nurin.

Kauppatieteiden tohtori Micael Dahlén on markkinointiviestinnän professori Tukholman kauppakorkeakoulussa. Hän on ahkera luennoitsija oppilaitoksissa sekä yritysmaailmassa.

Kustantaja: WSOY
Sidosasu: Kovakantinen
ean: 9789510318256
Ilmestymisvuosi: 2006
Kirjastoluokka: 69.3

Tekijän muu tuotanto:

NOPEA TOIMITUS

Tuotteet toimitetaan yleensä muutamassa arkipäivässä. Lue tarkemmat tiedot tilausohjeista.

Saatavuus RB-kaupoista

Rosebud Sivullinen0
Rosebud Citycenter0
Rosebud Kaivopiha0
Rosebud Tiedekulma0
Rosebud Maria0
Rosebud Kuopio0
Keskusvarasto 0
Tilattavissa verkosta
Hinnat ovat voimassa verkkokaupassa, myymälän hinta voi poiketa tässä näkyvästä. Saldoissa saattaa olla poikkeamia, tarkista saatavuus myymälästä.