Kuluttajamuotti

Puustinen, Liina

Miten valta ja hallinta näyttäytyvät kulutuskulttuurissa? Miten mainonnan kohderyhmiä luokitellaan? Kuinka ihmisistä tuotetaan kuluttajia?

Kuluttajamuotti tarkastelee kriittisesti kaupallista mediakulttuuria ja ennen kaikkea mainonnan instituutiota. Teos analysoi kuluttajien luokituksia markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisten haastatteluiden valossa. Kuluttajatutkimusten, -monitorien, ja -mallien avulla tuotettua tietoa pidetään avaimena kuluttajien puhutteluun. Luokittelun tekniikka on keskeinen hallinnan muoto, joka näkyy pyrkimyksissä ohjailla ihmisiä hienovaraisesti käyttäytymään mainostajan toivomalla tavalla ¿ joskin elävässä elämässä kuluttajilla on aina mahdollisuus käyttäytyä toisin. 

Kuluttajamuotti on tarkoitettu kaikille kuluttajien ja kulutuksen tutkimuksesta, mainonnasta sekä mediakulttuurista kiinnostuneille.

 

Kustantaja: Gaudeamus
Sidosasu: Pehmeäkantinen
ean: 9789524950640
Ilmestymisvuosi: 2008
Kirjastoluokka: 30.00
Hyllypaikka (Sivullinen kirjakauppa): 2307Gaudeamus

Tekijän muu tuotanto:

NOPEA TOIMITUS

Tuotteet toimitetaan yleensä muutamassa arkipäivässä. Lue tarkemmat tiedot tilausohjeista.

Saatavuus RB-kaupoista

Rosebud Sivullinen6
Rosebud Citycenter0
Rosebud Kaivopiha0
Rosebud Tiedekulma0
Rosebud Maria0
Rosebud Kuopio0
Keskusvarasto 0
Tilattavissa verkosta
Hinnat ovat voimassa verkkokaupassa, myymälän hinta voi poiketa tässä näkyvästä. Saldoissa saattaa olla poikkeamia, tarkista saatavuus myymälästä.